19 Φεβ 2011

Σισέ: "Φεύγω..."

Απογοητευμένος, αηδιασμένος και φανερά εκνευρισμένος ο Τζιμπρίλ Σισέ ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τον Παναθηναϊκό, το καλοκαίρι. «Σήμερα είδαμε πια ήταν
 η καλύτερη ομάδα στον αγωνιστικό χώρο. Και εγώ το γνωρίζω και η ομάδα και όλοι εσείς. Ξέρετε οτι το δεύτερο γκολ μας ήταν έγκυρο. Οτι το δεύτερο του Ολυμπιακού δεν ήταν έγκυρο. Θα μιλήσω προσωπικά γιατί πονάει η καρδιά μου. Όταν υπέγραψα συμβόλαιο στην Ελλάδα, ήρθα για να παίξω ποδόσφαιρο. Δεν ήρθα για να μου παίρνουν το κεφάλι για το ποιος θα είναι διαιτητής. Μου τα είχαν πει, δεν ήθελα να τα πιστέψω. Αυτή είναι η δεύτερη φορά. Αρκετά. Αυτόν τον αγώνα έπρεπε να τον κερδίσουμε και τον κερδίσαμε. Υπήρχε όμως ένας άνθρωπος που αποφάσισε οτι δεν το είχαμε κερδίσει. Αρκετά πια. Θα πάρω τις αποφάσεις μου, αλλά είμαι ως εδώ... Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία, γιατί είναι οι τελευταίοι μήνες που θα με βλέπετε στην Ελλάδα».

Μόλις ο Γάλλος ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του, εκείνη την ώρα πέρναγε από πίσω του ο Βαγγέλης Μαρινάκης που του είπε «σας πηδήξαμε», με τον Τζιμπρίλαρο να απαντάει: «Ναι, με πήδηξες, χοντρό αγόρι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.